Як оформити пенсію у зв’язку з втратою годувальника за особу, зниклу безвісти за особливих обставин.
Непрацездатні члени сім’ї особи, зниклої безвісти за особливих обставин, мають право на призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника.
Перелік непрацездатних членів сім’ї, які мають право на такий вид пенсії, визначено статтею 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“ (https://t.ly/Ujg0c).
Заява про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника та необхідні документи подаються до сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України.
Звернутися за призначенням пенсії у зв’язку з втратою годувальника можна також через вебпортал електронних послуг Фонду (www.portal.pfu.gov.ua) з використанням кваліфікованого електронного підпису або через засоби порталу державних послуг Дія.
У такому випадку до заяви додаються скановані копії оригіналів документів.
Обов’язково до пакету документів необхідно додати витяг з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.
Пенсія призначається незалежно від тривалості страхового стажу, наявного у особи, зниклої безвісти за особливих обставин.
Право на отримання пенсії у зв’язку з втратою годувальника виникає через один місяць з дня внесення інформації про безвісне зникнення особи до Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.
Пенсія призначається відповідно до положень Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“.
Важливо:
Пенсія у зв’язку з втратою годувальника за особу, зниклу безвісти за особливих обставин, нараховується за весь час, протягом якого зберігається правовий статус зниклої особи.